I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, February 22, 2011

cerita seMAsa kecil..hehehe

kalo korang perasan lagu nie ada dala citer papadom tau hehehe emmm just nak share je hehehe kalo korang suka leh wat ketuk ketampi 10x hehehe


saya suka sorang budak name die sarah
die suke makan aiskrim comot,comot
tapi sarah comel sangat


hari-hari sarah tunggu sy balik sekolah
kalau sarah tunggu bawak aiskrim dua..
saya sayang sarah sangat


biarkanlah...7x
biarkan sarah aaa..


bile petang-petang kite main dekat padang
sarah suka tolak jatuh dan tersungkur tapi..
saya sayang sarah..


bila besar nanti saya nak kawin dengan sarah
mama sarah baik suka pujuk saya sebab
mama saya garang..


biarkanlah 7x
biarkan sarah aaa..


sekarang sarah takde lagi dalam dunia saya
saya suka tunggu sarah dekat kubur
saya rindu sarah sangat..


biarkanlah 7x
biarkan sarah aaa..

No comments:

Post a Comment