I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, August 13, 2012

janggal= 0 boleh senyum

lencun mulut aq berbicara tentangnya, x sangka apa yg seharian ini menjadi alasan minda aq tuk berkerja, akhirnya dapat juga jalan penyelesaian, mungkin disebabkan pesanan ringkas yang baru aku terima tadi, tersenyum aku terima nya, harap apa yang aku rasakan adalah  benar dah lurus. mungkin terlalu awal tebakan aku ni, tapi aku rasa dah sungguh dan mampu aku berkata ia, harap apa yang janggal dapat aq kurangkan dan ia datang memberi senyuman dan erti, walaupun itu hanyalah sekelumit ihsan. sekurangnya, apa yang wajib dapa aku lunas kan, dan yang fardu dapat aku laksanakan, ikutkan tanggungjwab itu sudah pasti untuk aku, tapi masih bertarik tali untuk itu,,emm semoga kaki yang aku susun ini tepat pada garisan nya, agar perasaan kesal nanti x kan jadi mainan minda, hati dah jiwa aku...

No comments:

Post a Comment