I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, April 13, 2013

Jelas aku kelu

jelas hari ni aku rasa agak pecah, perasaan yang dah lama aku kubur kan timbul balik macam dendawan diseru petir, sakit tu memang ada, kalo aku cakap aku kuat, mungkin korang dapat baca dari air muka aku yang aku sangat gugup sekarang ni, seharian aku habiskan kudrat akal untuk lepaskan ujian hari ni, tapi balik-balik naluri jiwa aku yang disentuh nya, mungkin orang cakap dah sampai masanya, aku cuba jadi redha, tapi bak kata pepatah, kalo itu hak kita, sakit bila orang lain yang miliki, tapi pape pun naluri manusia kene kuat. aku panggil semula yang lama, gunakan nya, ingat kannya rupanya khabar macam ni yang aku nak rasa,, huhu sakit kan ,, emm tapi bagi aku,  memang macam tu lah hukum dunia, kadang kita rasa x adil tapi sebenarnya kita yang mintak macam tu,, tiap apa yang kita buat pasti di hisab, so sekarang ni aku rasa dah sampai masa aku tuk rasa perit yang memalui salur darah aku, cuma kene kuat agar dia x akan jadi virus yang besar dan merosakan sepenuhnya,,, -jelas aku kelu-

No comments:

Post a Comment