I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, October 24, 2011

praktical KU

assalamualikum ,, emm dah lama aku x post kat dalam blog nie hehehe emm maklu lah banyak sangat makan semut, sampai pasword sendiri pun boleh lupa hehehe,, emm hari ni aku nak cerita pasal tempat praktikal aku hehhe emm dah hampir 4 bula dah aku berkhidmat kat UDA ANGSANA SDN.BHD JOHOR BAHRU hehe emm maklum lah sebelum ni x pernah pun cerita pasal tempat praktikal aq hehhee emm tapi hari nie tergerak pulak nak cerita,, emm UDA angsana merupakan pengurusan plaza angsana jbyang boleh dikatakan sangat gah ni daerah johor bahru,, emm bila sebut je pasal angsana sume orang boleh menjerit sebab terlalu gah lah katakan hahaa emm lagi2 musim perayaan dia ,, memang MANTAP,, semua orang nak ke angsana heheh emm trmasuk lah aq ,, ( pada hal dah praktical kat situ hahha) emm mula nya terima kasih sangat kat managemant UDA sebab sudi amik aku sebagai budak praktical dia hehehe emm aku di tempatkan dalam marketing department, emm beol lah orang cakap dunia kerja x sama ngan dunia belajar hehe emm jauh sangat beza dia ,, em tapi bagi aku nak x nak kene usaha gak emm keje memang banyak tapi semua nya bantu membantu emm lagi2 lah seua staff dia sporting giler,, baik ,, suka bagi nasihat,, emm ada yang perangai giler2 pun da haha di tambah pulak ngan aq yang perangai amcam animals hahah pastu dapat pulak 3 orang kawan praktical yang sama plak perangai nya,, aidil ,iqa dan zira ,, emm mereka sume baik giler,, emm kat sini aku banyak belajar dengan dia orang tentang dunia kerja hehehe emm dari lah kak puteri yang merupakan aku nya metor,, bawa lah ke department marketing, kak izan, kak faizah, mis wong, zabidi dan juga en. imran hehe emm dia orang dah macam abg ngan akak aq dah hehehe x lupa juga kat kak ila, abg helmi yang duduk depan aq dengar ag terpekik terlolong bila streess melanda haha emm dia ornag sume baik tau,, emm kat admin pulak ada,, abg kirin, kak aisyah, kak norzie, kak ana, en.nazri, dan ramai lg hehe emm kat tasya dan kak as pun x lupa ,, emm abg sarol kak azah dan kak ina pun x lupa hehhe emm c2,c1 dan cik raee hehe emm di aorang sume baik2 tau harap pas ni adalah budak yang akan menggantikan aq kat uda ni sebab tempat nie menag kira the best medium tuk korang belajar,, but the best thing is we stay under one roof , so everytinh we share like family hehhe pape pun angsana menag terbaik hehe emm sayang semua yang kat angsana hehehe muah3x

No comments:

Post a Comment