I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, October 24, 2011

Wanita Yang Kau Pilih

emm masa selepas 2 bulan practical ada sehari tu hapir 24 jam aq dengar lagu ni kat ofis,, maklum lah tetiba kak ila,, erangkap akak kita orang kat ofis UDA ni terpikat lak nak dengar lagu ni,, emm bukan je setakat dengar sorang,, malah satu ofis leh dengar ,, nasib baik lah lagu ni best hahha emm pape pun kak ila pilihan lagumu memang terbaik hahahaa

Artist: Rossa
Malam selalu panjang
Di waktu aku merindukanmu
Kau bisa menjaga aku
Hingga diriku merasa teduh

Aku seperti kamu
Menginginkan dan memerlukanmu
Karena kita tak mampu
Selalu pergi menjauh

Kau jadikan aku ini
Wanita yang kau pilih
Untuk jadi kekasihmu
Dan kau pun tlah aku minta
Setia sepertiku

Aku percaya penuh
Kau kan buatku bahagia
Karna cinta tercipta
Datangnya dari dalam hatiku

Kau jadikan aku ini
Wanita yang kau pilih
Untuk jadi kekasihmu
Dan kau pun tlah aku minta
Setia sepertiku

No comments:

Post a Comment